Πέθανε χθες σε ηλικία 74 ετών ο φωτογράφος μόδας Peter Lindberg, γνωστός για τις μαυρόασπρες φωτογραφίες ...
διάσημων μοντέλων, ανακοίνωσε σήμερα στο AFP η οικογένειά του. Νωρίτερα, η είδηση του θανάτου του δημοσιοποιήθηκε στον λογαριασμό του στο Instagram μαζί με μια από τις φωτογραφίες του.
διάσημων μοντέλων, ανακοίνωσε σήμερα στο AFP η οικογένειά του. Νωρίτερα, η είδηση του θανάτου του δημοσιοποιήθηκε στον λογαριασμό του στο Instagram μαζί με μια από τις φωτογραφίες του.
Δεν έχει γίνει γνωστή η αιτία του θανάτου του.
Γερμανικής καταγωγής, αλλά γεννημένος το 1944 στην Πολωνία, ο Peter Lindberg συνεργάστηκε με πολυάριθμα περιοδικά μόδας (Vogue, Vanity Fair, Harper’s Bazaar, Rolling Stone, Ιnterview, W, The New Yorker κλπ) και συμμετείχε σε μεγάλο αριθμό διαφημίσεων καθώς και σε τρια ημερολόγια Pirelli: το 1996, το 2002 και το 2017.
Ήταν ενεργός μέχρι πολύ πρόσφατα, όταν φωτογράφισε όλες τις γυναίκες που εμφανίστηκαν στο τεύχος Σεπτεμβρίου του βρετανικού περιοδικού Vogue, στο οποίο τον ρόλο φιλοξενούμενου αρχισυντάκτη είχε η Μέγκαν Μαρκλ, η δούκισσα του Σάσεξ.
Το τεύχος ήταν αφιερωμένο στις «δυνάμεις για αλλαγή»: τις γυναίκες– δημόσια πρόσωπα που με το έργο τους κάνουν τη διαφορά. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι διασημότητες του Χόλιγουντ Salma Hayek και Jane Fonda, η ακτιβίστρια για το περιβάλλον Greta Thunberg.
Στη διάρκεια της καριέρας του ο Λίντμπεργκ φωτογράφισε δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, μοντέλα και άλλα διάσημα πρόσωπα για κάποιο εξώφυλλο ή αφιέρωμα της Vogue.
Ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα εξώφυλλα αυτά ήταν τον Ιανουάριο του 1990 με την Linda Evangelista την Naomi, την Cindy Crawford, την Christy Turlington–όλες τότε νεαρά μοντέλα–τις οποίες για πρώτη φορά φωτογράφιζε όλες μαζί!
Τα μοντέλα του περιελάμβαναν και γαλαζοαίματους. Ο Λίντμπεργκ φωτογράφησε την Meghan Markle για το εξώφυλλο του Vanity Fair στο τεύχος Οκτωβρίου του 2017.
Γνωστός για την δραστική αλλαγή των στάνταρντ της φωτογραφίας μόδας, αφαιρώντας της κάποιες φορές την υπερβολική επεξεργασία, κάποτε είχε πει: «αυτή θα πρέπει να είναι η ευθύνη των σημερινών φωτογράφων, να απελευθερώνουν τις γυναίκες, και τελικά τους πάντες, από την τρομοκρατία της νεότητας και της τελειότητας».