“Ύποπτη για τον φόνο μου” σε κείμενο και σκηνοθεσία του Βαλεντίνου Τσίλογλου. Πως ...
προέκυψε αυτή η συνεργασία.
προέκυψε αυτή η συνεργασία.
Ο Βαλεντίνος Τσίλογλου με γνώρισε στο θέατρο Βαφείο πριν δυο χρόνια. Τότε έπαιζα το “Ελεύθερο ζευγάρι” σε σκηνοθεσία Άννας Ετιαρίδου και μου είπε οτι θα ήθελε να συνεργαστούμε στο μέλλον σ’ ένα έργο που πρόκειται να συγγράψει. Ακόμα δεν είχε ολοκληρώσει το “Ύποπτη για τον φόνο μου”. Ο ρόλος ήταν γραμμένος για άντρα ηθοποιό αρχικά και στην πορεία τον άλλαξε για μένα.
Πρόκειται για ένα ταλαντούχο άτομο, επαγγελματία, που σε βοηθάει και σου λύνει τις απορίες πριν καν σου δημιουργηθούν. Παρακολούθησα πέρυσι τη μαύρη κωμωδία που υπέργαψε και σκηνθέτησε "Δείπνο Βασιλισσών" και πραγματικά εντυπωσιάστηκα και από την σκηνοθετική του ματιά αλλά και από το υποκριτικό του ταλέντο.
Ένα αστυνομικό – θρίλερ γεμάτο εντάσεις, σασπένς, συγκινήσεις και ανατροπές. Πες μας λίγα λόγια για την παράσταση.
Το έργο είναι ένα αστυνομικό - θρίλερ γεμάτο ανατροπές και σε κρατά σε εγρήγορση μέχρι την τελευταία στιγμή. Ο αστυνομικός Φέρμπεν, διερευνά την υπόθεση της δολοφονίας της Άννας Γουόρεν .Οι ύποπτοι είναι συνδεδεμένοι μαζί της είτε με φιλικούς είτε με οικογενειακούς δεσμούς. Μέσα από ανακρίσεις και μαρτυρίες βγαίνει το πόρισμα της ενοχής του καθενός. Ένα έργο με noir αισθητική που σε μαγεύει και σε ταξιδεύει στην Νέα Υόρκη του 1957 και σίγουρα δεν θ’ αφήσει κανέναν ασυγκίνητο.
Ενσαρκώνεις μια ιδιαίτερη φιγούρα, την Μαμασίτα. Τι να περιμένουμε να δούμε από εσένα επι σκηνής.
Θα δείτε μια γυναίκα που θα σας αφήσει με το στόμα ανοιχτό. Ενώ τέτοιες γυναίκες υπάρχουν στην πραγματικότητα, θα εύχεστε να μην τις συναντήσετε ποτέ. Η Μαμασίτα είναι από μόνη της μια οικογένεια, ένας εφιάλτης, ένας φίλος για τον εαυτό της, αλλά πάνω απ’ όλα αυτά είναι γυναίκα που επιθυμεί να είναι αρεστή και αγαπητή. Η συνέχεια επί σκηνής.
Υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά μεταξύ της Καίτης και του χαρακτήρα που υποδύεσαι;
Η Μαμασίτα και η Καίτη συναντιούνται μόνο στο παρουσιαστικό. Η Μαμασίτα είναι μια σκληρή γεωμετρική γυναίκα , που δεν εξωτερικρύει τα συναισθήματα της και δεν λέει “καλές” κουβέντες στους ανθρώπους που νοιάζετε. Αγαπά με το δικό της τρόπο. Η Καίτη είναι πιο ευχάριστη, πιο αλέγκρα ,πιο μπριόζα και όταν αγαπά το δείνχει στον υπερθετικό βαθμό.
Ηθοποιός σημαίνει φώς;
Ο ηθοποιός αφιερώνεται ψυχή τε και σώματι προσπαθώντας κάθε φορά να στείλει το προσωπικό του μήνυμα. Τελικός αποδέκτης των μηνυμάτων αυτών είναι το κοινό, ένα κοινό που άλλοτε θα τον εκθειάσει σαν σύγχρονο θεό και άλλοτε θα τον κρίνει δίχως ίχνος επιείκειας.Κάνοντας θέατρο ο ηθοποιός πλουτίζει τον εαυτό του και το κοινό που τον παρακολουθεί, ούτως ώστε να δημιουργηθεί ένας ψυχικά πλούσιος και ακέραιος πολιτισμός στο χώρο μας.
Στις μέρες μας ο κόσμος πάει θέατρο;
Φυσικά. Ο κόσμος έχει ανάγκη το θέατρο στις μέρες μας καθώς ξεχνιέται από την καθημερινότητα του.
Θέατρο, τηλεόραση, κινηματογράφος. Τι επιλέγεις με σειρά προτεραιότητας και γιατί;
Θα επέλεγα το θέατρο για την αμεσότητα που έχει ο ηθοποιός με το κοινό , νιώθει την αύρα του και μπορεί καλύτερα να εκφραστεί, μετά τον κινηματογράφο καθώς οτι γράφει , δεν ξεγράφει και τέλος την τηλεόραση.
Τελικά ποιός είναι ο δολοφόνος στο έργο, θα μας πεις; Είναι ένας ή περισσότεροι;
Δεν μπορώ να σας αποκαλύψω ποιός είναι ο δολοφόνος, άλλωστε θα έρθετε στο θέατρο Βαφείο – Λάκης Καραλής, από την Πέμπτη 1η Νοεμβρίου και κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 21:15 που θα παίζουμε και θα το ανακαλύψετε επί σκηνής. Αυτό που θα σας πώ είναι οτι ο δολοφόνος μέχρι την τελευταία στιγμή μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε.