Πέρασαν από τον ελληνικό κινηματογράφο και άφησαν καθοριστική τη σφραγίδα τους. Ζευγάρια που... έγραψαν τη δική τους ιστορία στο ελληνικό σινεμά και κάποια που δεν τα θυμόμαστε πια.
Εκτός από τα πασίγνωστα ζευγάρια και στη ζωή και στη μεγάλη οθόνη - όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ και η Τζένη Καρέζη και τον Κώστα Καζάκο - υπήρξαν και άλλα ζευγάρια που συναντήθηκαν με επιτυχία στον ελληνικό κινηματογράφο σε δραματικές ταινίες μεγάλων δημιουργών.
Ανάμεσα σε αυτά η Ελένη Ερήμου και ο Νίκος Κούρκουλος στην ταινία «Με φόβο και πάθος» του Νίκου Φώσκολου και η Μάρθα Καραγιάννη με τον Κώστα Καζάκο στην ταινία «Πεθαίνω Κάθε Ξημέρωμα».
Δείτε 20 ζευγάρια που αναδείχθηκαν μέσα από δραματικές ελληνικές ταινίες.
Η «ακατάλληλη» Ζωή Λάσκαρη με τον Λευτέρη Βουρνά στην «Ιστορία Μιας Ζωής» του 1965.
Η Αλεξάνδρα Λαδικού (δεξιά) και ο Άλκης Γιαννακάς στο «Ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη». Ο Άλκης Γιαννακάς υποδύεται τον Αλέκο, έναν όμορφο άντρα χαρτοπαίκτη, αποτυχημένο πυγμάχο, με διασυνδέσεις στον υπόκοσμο, που συντηρείται από γυναίκες που έχουν χρήματα.
Γιώργος Φούντας και Μαίρη Χρονοπούλου - Ένα παράξενα ταιριαστό ζευγάρι στο «Το Κορίτσι της Κυριακής» του 1964.
Νίκος Κούρκουλος και Τζένη Καρέζη σε ένα από τα καλύτερα film noir του ελληνικού κινηματογράφου. Σε σκηνοθεσία του Ντίνου Δημόπουλου, η «ΛΟΛΑ» του 1964 έφερε κοντά δύο λαμπερούς πρωταγωνιστές....
Στην ελληνική δραματική ταινία του 1972 «Με φόβο και πάθος», σε παραγωγή Φίνος Φιλμ και σε σκηνοθεσία Νίκου Φώσκολου, ανέδειξε το ζευγάρι Ελένη Ερήμου και Νίκο Κούρκουλο.
Η Μαρία της Σιωπής είναι ένα δράμα που γυρίστηκε το 1973 από την παραγωγή Φίνος Φιλμ, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Δαλιανίδη με σενάριο του ίδιου και με πρωταγωνιστές την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Αλέκο Αλεξανδράκη.
Στην ελληνική αισθηματική-δραματική ταινία του 1955, «Στέλλα», σε σκηνοθεσία και σενάριο Μιχάλη Κακογιάννη - εμπνευσμένη δραματουργικά από το μύθο της Κάρμεν - είδαμε το απίστευτο ζευγάρι Μελίνα Μερκούρη και Γιώργο Φούντα.
Στις 30 Δεκεμβρίου του 1964 έκανε πρεμιέρα στους κινηματογράφους η ταινία του Γιάννη Δαλιανίδη «Εγωισμός», που ήταν παραγωγή της Φίνος Φιλμ. Μέχρι το τέλος της σεζόν έκοψε σχεδόν 345 χιλιάδες εισιτήρια και κατετάγη 9η ανάμεσα σε 93 ταινίες. Η ταινία είχε προσελκύσει το ενδιαφέρον πριν ακόμα προβληθεί για το δίδυμο Ζωή Λάσκαρη και Σπύρο Φωκάς οι οποίοι είχαν μια φλογερή ερωτική σκηνή.
Στην ταινία «Χαμένα όνειρα» του 1961 είδαμε το κατατρεγμένο ζευγάρι Δημήτρης Παπαμιχαήλ και Αντιγόνη Βαλάκου. Ο Σακελλάριος ήταν σκηνοθέτης, έγραψε και το σενάριο, το οποίο βασίστηκε στο θεατρικό έργο «Η μεγάλη παρένθεσις», γραμμένο από τον ίδιο τον Σακελλάριο.
O Νίκος Φώσκολος στο δράμα «ΠΕΘΑΙΝΩ ΚΑΘΕ ΞΗΜΕΡΩΜΑ» (1969) οραματίστηκε το ζευγάρι Μάρθα Καραγιάννη και Κώστα Καζάκο.
Στο αριστούργημα του Ντίνου Δημόπουλου «Ο άνθρωπος του τρένου» (1958) σε σενάριο Γιάννη Μάρη. Οι ηθοποιοί Μιχάλης Νικολινάκος και η Άννα Συνοδινού συναντήθηκαν σε μια γκρίζα ιστορία που συγκλόνισε.
Η πρώην Μις Κόσμος, Κορίνα Τσοπέη πρωταγωνιστεί με τον Κώστα Πρέκα στο ερωτικό δράμα «Ψυχή και σάρκα» το 1974.
Νίκος Γαλανός - Ελένη Ερήμου στην «Τελευταία Πτήση» του 1978. Ένας πιλότος της Ολυμπιακής αεροπορίας (Νίκος Γαλανός) γνωρίζει μια αεροσυνοδό (Ελένη Ερήμου) για την οποία θα νιώσει ερωτική έλξη, συναίσθημα που είναι αμοιβαίο. Η αεροσυνοδός πληροφορείται από τον γιατρό της πως έχει καρκίνο και πως της μένει ελάχιστος χρόνος ζωής.
Στην ταινία «Εκείνο το καλοκαίρι» του 1971, βρέθηκαν ο Λάκης Κομνηνός και η Έλενα Ναθαναήλ. Οι δύο ηθοποιοί έζησαν ένα μεγάλο έρωτα στο πανί και άρεσαν τόσο πολύ στον κόσμο ως ζευγάρι, όμως κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας υπήρχε μια επαγγελματική αντιπαλότητα μεταξύ τους και οι σχέσεις τους ήταν εντελώς τυπικές.
Στην συγκλονιστική ταινία του Βασίλη Γεωργιάδη «Τα κόκκινα φανάρια» του 1963. Υπήρξε υποψήφια OSCAR ξενόγλωσσης ταινίας ανέδειξε ένα τεράστιο ζευγάρι. Τζένη Καρέζη και Δημήτρης Παπαμιχαήλ.
Στην ταινία «Η αμαρτία της ομορφιάς» του 1972 συναντήθηκαν η Μπέττυ Λιβανού και ο Νίκος Γαλανός.
Η Αλεξάνδρα Λαδικού και ο Χρήστος Νέγκας στην ταινία «Αχάριστη» του Νίκου Φώσκολου. Ένας ερωτευμένος νέος διαπιστώνει ότι η μνηστή του σχετίζεται μ’ έναν περίεργο μπουζουξή και πρώην κατάδικο. Ως εκ τούτου τη διώχνει από τη ζωή του. Όταν όμως μαθαίνει ότι αυτός ο άνθρωπος δεν είναι άλλος απ’ τον πατέρα της, μετανιώνει και ξανασμίγει μαζί της για πάντα.