Η ταινία «Les Nouveaux Sauvages», μια παραγωγή του Πέδρο Αλμοδοβάρ, είχε «προβλέψει» την τραγωδία με τους 150 νεκρούς επιβάτες του Airbus A320 ή ο...
28χρονος Αντρέα Λούμπιτς «εμπνεύστηκε» από την εν λόγω ταινία και έριξε το αεροπλάνο στις γαλλικές Άλπεις παρασύροντας στο θάνατο όλους τους επιβαίνοντες;
28χρονος Αντρέα Λούμπιτς «εμπνεύστηκε» από την εν λόγω ταινία και έριξε το αεροπλάνο στις γαλλικές Άλπεις παρασύροντας στο θάνατο όλους τους επιβαίνοντες;
Η ταινία που βγήκε στις κινηματογραφικές αίθουσες μόλις πριν από δύο μήνες, τον περασμένο Ιανουάριο, γνωστή στα ελληνικά με τον τίτλο «Ιστορίες για Αγρίους», διεκδίκησε το Χρυσό Φοίνικα το 2014, στις Κάννες.
Ωστόσο, σύμφωνα με την Liberation, ερώτημα αποτελεί το γεγονός αν σχετίζεται με κάποιο τρόπο η ταινία με την τραγωδία στις γαλλικές Άλπεις, με πρωταγωνιστή τον Αντρέα Λούμπιτς κι αυτό γιατί στην ταινία περιλαμβάνεται ακριβώς η ίδια σκηνή που σήμερα περιέγραψαν οι Γάλλοι εισαγγελείς, όταν προσπάθησαν να εξηγήσουν τα αίτια του δυστυχήματος.
Ένας άνθρωπος με «εύθραυστη ψυχολογία», η οποία αποδεικνύεται από από μία σύντομη συνομιλία του με μία επιβάτη, βρίσκεται στο αεροσκάφος με την ιδιότητα του φροντιστή. Λίγο αργότερα, μια επιβάτης συνειδητοποιεί πως ο ίδιος άνθρωπος έχει κλειδωθεί μέσα στο πιλοτήριο, ενώ πίσω από αυτή του την κίνηση βρίσκεται μία ολόκληρη υπόθεση συνωμοσίας. Η διαφορά με την πραγματικότητα κομβική: Σε αυτή την πτήση όλοι οι επιβάτες γνωρίζουν αυτόν τον άντρα.
Μάλιστα, το τέλος για το αεροσκάφος και τους επιβαίνοντες στην ταινία είναι τόσο άδοξο, που αγγίζει τα όρια… εξωπραγματικής φαντασίας. Ο φροντιστής ρίχνει το αεροσκάφος στην αυλή μιας εξοχικής κατοικίας, όπου κάθονται δύο ηλικιωμένοι, σκοτώνοντάς τους, όπως και όλους τους επιβαίνοντες, συμπεριλαμβανομένου του πληρώματος.
Σχετικά με την ταινία, πρόκειται για μία συλλογή από έξι φαινομενικά ασύνδετες ιστορίες, οι οποίες όμως βρίσκουν κοινό παρανομαστή στο πώς η σημερινή πραγματικότητα, συχνά, μας καλεί να απευθυνθούμε σε άγρια ένστικτα για να τα βγάλουμε πέρα, αποκαλύπτοντας συγχρόνως μία κοινωνία σε κρίση. Ωστόσο, όπως ο ίδιος ο σκηνοθέτης είχε δηλώσει παλιότερα: «Ολες οι ιστορίες έχουν ως στόχο την εκδίκηση, την κάθαρση και την καταστροφή. Και την ένοχη απόλαυση του να χάνεις τον έλεγχο».
Πόσο κοντά βρίσκεται άραγε στα κίνητρα του Αντρέα Λούμπιτς;