Ένα προσβλητικό και προκλητικό δημοσίευμα, με στόχο την Αμάλ Αλαμουντίν και την Ελλάδα, εμφανίστηκε στην ιστοσελίδα του περιοδικού Spectator
Το δημοσίευμα... σε blog της ιστοσελίδας κατηγορεί τη δικηγόρο ότι μετέτρεψε την υπόθεση της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα σε ταινία του Χόλιγουντ.
«Κυρία Κλούνεϊ ακούστε, όταν οι Έλληνες ξεπληρώσουν τα δάνειά τους, τότε κι εμείς θα επιστρέψουμε τα Μάρμαρα», είναι ο τίτλος του άρθρου.
Το απαράδεκτο δημοσίευμα του βρετανικού περιοδικού αναφέρει μεταξύ άλλων: «Το Χόλιγουντ έχει τη φήμη να φτιάχνει ιστορίες όπου ένας δικηγόρος είναι ο ήρωας ή ότι η Αγγλία είναι ο κακός της υπόθεσης. Η τελευταία επική εκδοχή έχει και τα δύο, μόνο που εδώ δεν έχουμε να κάνουμε ταινία, αλλά με την πραγματικότητα».
Και συνεχίζει: «Μόλις μια εβδομάδα μετά τον γάμο της με τον Τζορτζ Κλούνεϊ, η πλέον φωτογραφημένη δικηγόρος επισκέφθηκε την Αθήνα για να συνδράμει στις προσπάθειες που κάνει η ελληνική κυβέρνηση να πάρει πίσω τα Μάρμαρα από το Βρετανικό Μουσείο».
Ασφαλώς η επίθεση στρέφεται και κατά της χώρα μας: «Με δεδομένο ότι η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει περιπέσει σε ένα γενικό χάος λόγω της οικονομικής κατάρρευσης, θα περίμενε κανείς να έχει πιο άμεσα ενδιαφέροντα από μια σειρά μαρμάρων που με τη συνδρομή των τότε ελληνικών αρχών, σώθηκαν, στις αρχές του 19ου αιώνα, να λαξευτούν από τους χωρικούς».
«Άλλα, βέβαια, ξεχνάμε κάτι: τι θα έκαναν οι Έλληνες πολιτικοί αν γυρνούσαν τα Μάρμαρα; Δεν θα είχαν κάτι άλλο πατριωτικά να φουσκώνει τα στήθη τους, έτσι ώστε να τραβήξουν την προσοχή από τις αποτυχίες τους», σημειώνει.
Το αποκορύφωμα ωστόσο είναι η κατακλείδα του προκλητικού λασπολογήματος: «Στο όνομα της ευρωπαϊκής αρμονίας προτείνουμε το εξής: όταν η Ελλάδα αποπληρώσει το δάνειο των 240 δισ. δολαρίων που πήρε για να εξέλθει από την κρίση, τότε θα επιστρέψουμε κι εμείς τα Μάρμαρα. Μέχρι τότε η ελληνική κυβέρνηση οφείλει να αποδεχθεί το ρόλο του Λόρδου Έλγιν για να σώσει την ελληνική κληρονομιά και επίσης να αποδεχθεί πως το Βρετανικό Μουσείο έχει κάνει εξαιρετική δουλειά για την προβολή τους».