Ο Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος ανακαλύπτει το «αμαρτωλό» παρελθόν του ηθοποιού που αγαπήσαμε στη σειρά του Τζεφιρέλι, με στοιχεία και ντοκουμέντα.
Aν δεν το δεις δεν το πιστεύεις...
αλλά η αλήθεια είναι ότι ο Ρόμπερτ Πάουελ, ο ηθοποιός που ερμήνευσε τον Ιησού στη διάσημη μινι σειρά του Τζεφιρέλι που γυρίστηκε το 1977, είχε ξανασταυρωθεί κινηματογραφικά μόλις 3 χρόνια πριν, το 1974, υποδυόμενος τον συνθέτη Γκούσταβ Μάλερ στην σαλταρισμένη βιογραφία του από τον ιδιοφυή Κεν Ράσελ με τίτλο «Mahler». Η σκηνή, είναι μία από τις δεκάδες υπέροχα παρανοημένες στιγμές της ταινίας του Ράσελ, που δείχνει τον συνθέτη να σταυρώνεται από μια αγριεμένη ντομινατρίς ναζί με σβάστικα στον πισινό, προκειμένου να αποκηρύξει τον ιουδαϊσμό και να «αγκαλιάσει» τον καθολικισμό, με μουσική υπόκρουση του Βάγκνερ.
Μολονότι ο Μάλερ δεν υπήρξε ποτέ αυτό που θα λέγαμε «επίσημα» gay, όντας παντρεμένος, (σιγά τα αυγά) ο σκηνοθέτης, γνωστός για την μοναδική του ικανότητα να βεβηλώνει με απολαυστικό τρόπο τα πάντα, εστίασε στη φημολογία για τη σεξουαλικότητά του, σε συνδυασμό με την απεικόνιση του από τον Λουκίνο Βισκόντι στον περιβόητο «Θάνατο στη Βενετία», δημιουργώντας ένα ντελιριακό αποτέλεσμα.