Μια ετοιμόγεννη γυναίκα με τατουάζ ξαπλωμένη σαν σφαχτό πάνω σε μαρμάρινο τραπέζι τη στιγμή που από τα σπλάγχνα της βγαίνει ένα βρέφος με ...
φρέσκα τατουάζ και το χέρι απλωμένο σαν επαίτης.
Λίγο πιο εκεί ένα άλλο βρέφος - σταυρωμένο αυτή τη φορά - απεικονίζει τον Ιησού μωρό.
Ολα αυτά, έργα σύγχρονης τέχνης, παρουσιάστηκαν από την περασμένη Πέμπτη έως την Κυριακή στη Φουάρ του Παρισιού, τη μεγάλη εικαστική εμπορική έκθεση, που φιλοξενήθηκε στο Γκραν Παλέ.
Εκεί όπου έδωσαν το «παρών» 140 γκαλερί από 18 χώρες και η πιο δυναμική παρουσία ήταν των κινέζων καλλιτεχνών - έφτασαν τους 90 - αφού η Κίνα ήταν η τιμώμενη της διοργάνωσης.
Επισήμως όμως λόγω της συμπλήρωσης 50 χρόνων από την έναρξη των γαλλοκινεζικών διπλωματικών σχέσεων.
Πολλοί εκτιμούν ότι η επιλογή σχετίζεται με την άνοδο της κινεζικής αγοράς και αποτελεί συνέχεια της περσινής επιλογής - αφιερώματος στην άλλη μεγάλη δυναμική αγορά, της Ρωσίας.