Η υπόθεση με τα κοσμήματα που κάποτε ανήκαν στην Ελίζαμπεθ Τέιλορ, και είχαν την απόχρωση των ματιών της διάσημης σταρ, κρύβει ένα μεγάλο μυστικό, που η ηθοποιός πήρε μαζί της στο τάφο, όταν και απεβίωσε στις 23 Μαρτίου του 2011.
Η προσωπική συλλογή της, ακόμα και χωρίς τη... σφραγίδα της άλλοτε εκρηκτικής ηθοποιού, περιλάμβανε τρία ζευγάρια σκουλαρίκια, ένα βραχιόλι και ένα μαργαριταρένιο κολιέ. Μάλιστα το ποσό που κόστιζαν ξεπερνούσε κάθε προσδοκία με τους στενούς συγγενείς της να μάχονται για να τα αποκτήσουν.
Το θέμα δεν ήταν όμως, όπως αποδεικνύεται το υλικό κόστος, αλλά το ηθικό. Και ενώ οι συγγενείς της ήλπιζαν ότι θα έρθουν στην κυριότητά τους, εξεπλάγησαν με το άνοιγμα της διαθήκης της Λιζ Τέιλορ.
Η ίδιας ηλικίας με την αποθανούσα Τέιλορ, Ντέμπι Ρέινολντς, έμαθε τελικά ότι θα είναι εκείνη η κληρονόμος των πολύτιμων πετραδιών.
Όπως αποκαλύπτει η Daily Mail, η Ρέινολντς συνδέεται άμεσα με την υπόθεση αυτών των κοσμημάτων, καθώς το 1958 τα μαργαριτάρια βρέθηκαν σε άλλα χέρια, όταν προδόθηκε από την τότε φίλη της Τέιλορ, η οποία της έκλεψε μέσα από τα χέρια τον άνδρα της, Έντι Φίσερ, σε ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα του Χόλιγουντ.
Αν και ήταν γνωστό ότι οι δύο γυναίκες και συνάδελφοι διατηρούσαν πέρα από καλές επαγγελματικές και άψογες φιλικές σχέσεις, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι η Τέιλορ θα την ανέφερε ποτέ στη διαθήκη της και θα της χάριζε απλόχερα τα μαργαριταρένια της κοσμήματα.
Στη συνέχεια, όμως, όπως αποκάλυψε στην αυτοβιογραφία της η Ρέινολντς, η σχέση μεταξύ αυτής και της «αγαπημένης φίλης» της πήγε πολύ πιο μακριά από ό, τι ποτέ κανείς γνώριζε.
Θυμάται μάλιστα ότι την επισκεπτόταν ολοένα στο σπίτι της το 2003 φτιάχνοντάς της την αγαπημένη της κολοκυθόπιτα. Μαζί ξεκίνησαν να βλέπουν και πάλι ταινίες και μάλιστα χαρακτηριστική τους ταινίας που ενθυμάται ότι είδαν μαζί ήταν το «Τhe Last Samurai» με τον Τομ Κρουζ.
Όσο παράξενο κι αν ακούγεται οι δύο γυναίκες διατηρούσαν αρκετά καλές σχέσεις, όσο και αν η Τέιλορ κατάφερε να μπει ως τρίτο πρόσωπο και να διαλύσει το γάμο της Ρέινολντς και του Φίσερ.
Από τότε που η Τέιλορ χώρισε με τον Φίσερ και παντρεύτηκε τον Ρίτσαρντ Μπάρτον (1964), οι σχέσεις των «φιλενάδων», όπως γράφει η Ρέινολντς, απέκτησαν και πάλι νόημα, καθώς μοιράζονταν «πολλές ευτυχισμένες στιγμές», ανανεώνοντας τη φιλία τους και ταυτόχρονα ξεχνώντας τη σεξουαλική προδοσία.
«Λυπάμαι πολύ για ό, τι έκανα σε εσένα και στον Έντι», είπε μια μέρα η Ελίζαμπεθ Τέιλορ.
«Νιώθω τόσο απαίσια όταν σκέφτομαι πως πήγα να βλάψω εσάς και τα παιδιά σας», είχε πει στη Ρέινολντς και τον Φίσερ.
Η τελευταία φορά που μίλησαν στο τηλέφωνο ήταν λίγο πριν από το θάνατο της Τέιλορ (23 Μαρτίου, 2011).
«Να πάρει... Το να γερνάς είναι μια μ*****α», της είπε η Ρέινολντς.
Η Ελίζαμπεθ Τέιλορ έβαλε τα γέλια απαντώντας, «Πραγματικά έτσι είναι. Σίγουρα είναι πολύ δύσκολο».
Και από τότε ποτέ ξανά δεν είδε η μια την άλλη...
Η Ρέινολντς μπήκε στη διαδικασία να γράψει την αυτοβιογραφία της, λοιπόν, ορμώμενη από το γεγονός όχι ότι δεν πρόλαβε να της ζητήσει μια συγνώμη -πράγμα που δεν χρειαζόταν, όπως λέει- αλλά περισσότερο μάλλον ως ένα σύμβολο της φιλίας που άντεξε στο χρόνο και νίκησε το σκάνδαλο του Χόλιγουντ.