Ξεπροβάλλει στη μέση της ερήμου και μοιάζει σαν ένα ανθρωπόμορφο πλάσμα μεγάλων διαστάσεων να προσπαθεί να βγει στην επιφάνεια.
Το εντυπωσιακό γλυπτό του χιλιανού καλλιτέχνη ...
... Mario Irarrázabal απεικονίζει το πάνω τμήμα μιας ανθρώπινης -μεγάλων διαστάσεων- παλάμης που «βγαίνει» στη μέση μιας αχανής έκτασης στην έρημο Ατακάμα της Χιλής.
Η ονομασία του είναι «Mano del Desierto» («Χέρι της Ερήμου»), κατασκευάστηκε το 1991 από σίδηρο και τσιμέντο και φθάνει σε ύψος τα περίπου 11 μέτρα.
Βρίσκεται σε μια απομονωμένη περιοχή, 75 χιλιόμετρα στα νότια της πόλης Antofagasta που βρίσκεται στο βόρειο τμήμα της Χιλής.
Σύμφωνα με τον καλλιτέχνη, το έργο εκφράζει συναισθήματα όπως αυτό της έλλειψης δικαιοσύνης, της μοναξιάς, της λύπης. Το μέγεθός του τονίζει την εύθραυστη φύση του ανθρώπου που είναι αβοήθητος.
Συχνά, το έργο πέφτει θύμα βανδαλισμού από επισκέπτες που το χρησιμοποιούν σαν καμβά γεμίζοντάς το γκράφιτι που οι υπεύθυνοι για τη διαφύλαξή του είναι υποχρεωμένοι να καθαρίζουν.
Το εντυπωσιακό γλυπτό του χιλιανού καλλιτέχνη ...
... Mario Irarrázabal απεικονίζει το πάνω τμήμα μιας ανθρώπινης -μεγάλων διαστάσεων- παλάμης που «βγαίνει» στη μέση μιας αχανής έκτασης στην έρημο Ατακάμα της Χιλής.
Η ονομασία του είναι «Mano del Desierto» («Χέρι της Ερήμου»), κατασκευάστηκε το 1991 από σίδηρο και τσιμέντο και φθάνει σε ύψος τα περίπου 11 μέτρα.
Βρίσκεται σε μια απομονωμένη περιοχή, 75 χιλιόμετρα στα νότια της πόλης Antofagasta που βρίσκεται στο βόρειο τμήμα της Χιλής.
Σύμφωνα με τον καλλιτέχνη, το έργο εκφράζει συναισθήματα όπως αυτό της έλλειψης δικαιοσύνης, της μοναξιάς, της λύπης. Το μέγεθός του τονίζει την εύθραυστη φύση του ανθρώπου που είναι αβοήθητος.
Συχνά, το έργο πέφτει θύμα βανδαλισμού από επισκέπτες που το χρησιμοποιούν σαν καμβά γεμίζοντάς το γκράφιτι που οι υπεύθυνοι για τη διαφύλαξή του είναι υποχρεωμένοι να καθαρίζουν.